Richting Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Richting Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Richting Nha Trang

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

28 Januari 2014 | Vietnam, Nha Trang

Om 07.00 uur vertrokken richting Nha Trang, waar we na een koffiestop tegen de middag aankwamen. Na de lunch bezochten we een van de belangrijkste Champ torens. Vroeger was de Champa een Koninkrijk, maar ze werden ingelijfd door de Vietnamezen. De torens zijn gebouwd in 817 en van de zeven staan er nog vier. Binnen in de toren is er pracht en praal en glamour. Op het binnenplein was er Vietnamese muziek en dans, hartstikke leuk. Vervolgens met de boot naar het visserseiland Lang Chai. Dit eiland liepen we in een half uur over en zagen daar veel activiteiten van de lokale bevolking. Toen mochten we in de Thuyen Tung, dit zijn ronde vissersbootjes van riet, net grote manden. Hier ben ik niet in gegaan, Jan wel. Het is wel erg leuk om te zien.
Hierna naar ons overnachtings hotel. Het was weer een volle maar erg leuke dag.

• 28 Januari 2014 - 15:54

Danielle:

Een rond vissersbootje wat apart! Leuk om te zien allemaal.....Ma, je was zeker bang om in het water te vallen....haha

groetjes van ons xxx