Laatste ochtend in Phnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Laatste ochtend in Phnom Penh - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Laatste ochtend in Phnom Penh

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

09 Februari 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

De laatste ochtend in Phnom Penh, mijmerend over onze hele vakantie, kunnen we zeggen dat het voor Jan en mij een succes was. De eerste 21 dagen met de hele reisgroep was erg gezellig, het was echt een groep. Iedereen kon goed met elkaar overweg. We hadden een super reisbegeleider aan Albert Kooiker en ook het Buffalo Tour team met als lokale gids Dhin, chauffeur Long en charmante busboy Tuan, waren heel goed.
Het vervolg van de vakantie naar Cambodja is al net zo goed verlopen, veel gezien en ervaren, alleen misten we Albert met zijn fantastische uitleg.
Iedereen bedankt die op onze verslagen heeft gereageerd, dit vonden we heel leuk.
Tot ziens in het Middelburgse of tot mails.

• 09 Februari 2014 - 12:45

Leendert:

Hoi Jan en Lenie,

Het is goed om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad...
    Wij wensen jullie een goede reis terug, mogelijk kunnen je een beetje voorjaarszon meenemen.

Groeten, Leendert & Ingrid

• 09 Februari 2014 - 16:53

Idy:

Hoi Lenie,

Fijn dat jullie zo genoten hebben, zie je weer op de club en een goede thuisreis gewenst.

Groetjes ook voor je echtgenoot!!

Idy