Op weg naar Saigon (Ho Chi Minh City) - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Op weg naar Saigon (Ho Chi Minh City) - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Op weg naar Saigon (Ho Chi Minh City)

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

31 Januari 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Na het ontbijt een strandwandeling gemaakt, heel erg fijn, hierna lekker op een terrasje gezeten. We vertrokken om 12.30 uur en moesten vier uur rijden om in Saigon te komen, een meevaller van drie uur omdat het nieuwjaarsdag is en er geen vrachtverkeer op de weg zit. Onderweg zijn we nog gestopt bij een dragonfruit plantage, het zijn grote cactussen waar de vruchten aan groeien, zie foto. Deze vrucht is volgens mij niet in Nederland te krijgen.
Alweer een dag voorbij, zien in een hotel op de 10e verdieping en vanavond met een groep uit eten.

• 31 Januari 2014 - 15:44

Danielle:

Dat fruit ken ik wel. Is lekker! Ik zou ook wel even op strand willen lopen op mijn blote voeten.
    Is hier geen aanrader. Brr....

kus daan