Afscheid van Benoa - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Afscheid van Benoa - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Afscheid van Benoa

Door: janenlenie

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

23 Januari 2012 | Indonesië, Benoa

Na drie dagen Benoa verhuizen we morgen naar Sanur. Afgelopen zaterdag hebben we wat gewinkeld en
waren we verder aan het hotel gebonden vanwege het slechte weer. Zondag zijn we met de shuttlebus van het hotel naar Kuta gegaan. Dit is een drukke plaats en erg toeristisch. We zouden hier niet een paar dagen willen verblijven, de hele stad is een file. Het strand is mooi, in zee hele hoge golven omdat er geen koraalrif voor de kust ligt.
Vandaag zijn we over het strand naar het noordelijkste puntje van het schiereiland gelopen. Dit was erg mooi. Toen we even van de kust afweken kwamen we bij een prachtige chinese tempel, die helemaal versierd was vanwege het chinese nieujaar, dat op dit moment gevierd wordt. Het laatste stuk zijn we weer over het strand terug gelopen, waar je om de 5 meter gemasseerd, gemanicuurd of gepedicuurd kan worden.
Bij het hotel aangekomen hebben we gelijk een ligbed opgezocht en daar de hele middag doorgebracht.
Morgen nemen we met z'n vieren de taxi naar Sanur. De omgeving is bekend, maar het hotel is een verrassing. Hier verblijven de komende 8 dagen.

• 24 Januari 2012 - 11:16

Danielle:

Hotel ziet er super uit zeg!!! Vandaag krijgt raquel haar diploma van de bsa. Ze is blij dat ze er nu vanaf is... Hier alles prima. Vrienden van amstel was echt geweldig!!!!! Groetjes van ons alle 3 en we zien jullie volgende week alweer.......xx

• 25 Januari 2012 - 16:15

Bep:

Wat een luxe allemaal!Als het naast de deur was, ging ik ook eens kijken! Geniet er maar lekker van, het is om voor je het weet.Alles gaat hier zijn gangetje, ook op de club, rustig zoals gewoonlijk. Zelf ben ik veel aan het scrabbelen geslagen op mijn nieuwe tablet, heel makkelijk, je hebt altijd tegenstanders. Allemaal de hartelijke groeten en tot horens................

• 27 Januari 2012 - 07:04

Raquel:

hey
    hoe gaaat het met jullie??
    zaterdag is mijn turnwedstrijd.
    jullie komen donderdag alweer trug ik heb er al zij inhet gaat snel.
    groetjes raqueltje

• 27 Januari 2012 - 11:20

Cobie:

Hallo, jullie zijn al weer 4 dagen op een vaste plek! Wat gaat het snel!
    Nog even en dan moeten je het weer met het Nederlandse klimaat doen. Hopelijk vriest het niet als je weer thuis komen. Anders is de overgang wel erg groot.
    Je hebben al heel wat mooie en interessante dingen gezien in de afgelopen weken. Dat zal in de komende dagen ook wel zo zijn.
    Veel plezier en mooi weer!
    Groetjes van Jos en Cobie.

• 29 Januari 2012 - 15:20

Hans En Marianne:

Alles goed daar?
    Wat een heerlijke foto's van jullie hotel!! Geniet er van!!
    Wij hoorden iets over storm en overstromingen in Indonesia, iets van gemerkt?
    Hartelijke groeten aan Leen en Jeanette!!!