Weer terug thuis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Weer terug thuis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Weer terug thuis

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

10 Februari 2014 | Nederland, Middelburg

Eind van de middag in Phnom Penh vertrokken voor de vlucht naar Hong Kong. Even na middernacht hier het vliegtuig genomen naar Amsterdam. Helaas, dit verliep enigszins anders dan wij verwacht hadden. Na ruim een uur vliegen kregen wij de mededeling dat er een technisch defect was en we terug moesten keren naar Hong Kong. Na enige tijd rondcirkelen boven de Zuid Chinese Zee om overtollige brandstof kwijt te raken stonden we om 02.30 uur weer aan de grond in Hong Kong. Vervolgens moesten we langs de immigratiedienst voor het invullen van formulieren en konden we de bus in voor vertrek naar een hotel 30 km verderop. Om 4.00 uur waren we in het hotel, mooie kamer, maar slechts voor korte tijd want om 08.00 uur moesten we naar het ontbijt, omdat we om 09.00 uur de bus weer in moesten naar het vliegveld. Om 13.00 uur wederom vertrokken voor een probleemloze vlucht naar Amsterdam waar we om 19.15 uur landden.
Nu gezond maar wel moe weer thuis na een vertraging van 12,5 uur.

• 12 Februari 2014 - 17:59

Monique:

welkom terug en bedankt voor je leuke verslagen. tot snel