Fietsdag in de omgeving van Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Fietsdag in de omgeving van Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Fietsdag in de omgeving van Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

25 Januari 2014 | Vietnam, Hoi An

Om 08.30 uur vertrokken we vanaf het hotel voor onze fietstocht. Wat een geweldige dag. Met goede fietsen gingen wee vrij vlug het platteland op. Wee fietsten tussen rijstvelden door een zagen de mensen van dichtbij aan het werk op hun perceeltjes. Wee trokken langs kwekerijtjes van kruiden en groenten, hier wordt op een speciale manier water gegeven, nl. met een juk over de schouders waar twee gieters aan hangen. Van dichtbij zagen we buffels en gewoon heel veel lokale activiteiten. Dit alles is zo mooi en puur, dat moet je meegemaakt hebben.
Na de koffiestop de fiets op de boot en wij erbij voor een prachtige terugvaart over de rivier richting Hoi An. We mochten de fiets houden tot het eind van de dag, dus maakten we nog een tochtje naar het strand.
Hierna nog wat geshopt en nu lekker aan een kopje thee.

• 25 Januari 2014 - 17:36

Idy:

Hoi, heerlijk die reis van jullie, ook leuk om te lezen wat je allemaal beleeft. Ik wist niet dat Jeannet er ook bij was, ik heb haar wel gemist. Doe iedereen de groeten.