Alweer vroeg op - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Alweer vroeg op - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Alweer vroeg op

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

21 Januari 2014 | Vietnam, Dong Hoi

Ook vanochtend vertrokken we om 07.00 uur. Ons eerste bezoek ging naar een lokale markt, dit was super leuk, van sokken tot kippen, eenden en varkens. Vervolgens naar de Phong Nha grotten, de grootste van Vietnam, onderling verbonden door ondergrondse rivieren. De vietcong gebruikte dit als wapendepot in de oorlog. Met een boot varen we door de grotten en ook nog een stuk te voet. Dit was spectaculair.
De bus weer in en richting Dong Hoi, waar wee om 17.00 uur arriveerden bij ons mooie Beach Hotel.
Wat Het weer betreft, het was een koele dag, op het water was het zelfs fris. Morgen gaan we de grens over van Noord naar Zuid en zou het dus ook warmer moeten worden. Terwijl wee dit zitten te schrijven klinkt op de achtergrond Stille Nacht, Heilige Nacht. Over 9 dagen maken we het Vietnamese Nieuwjaar mee.

• 22 Januari 2014 - 11:31

Bep:

Zo te lezen vermaken jullie je prima en is er veel mooie natuur. Ook het eten is er lekker he, misschien nog een idee om thuis wat lekkers te maken? Geniet er maar van en ik wacht weer op jullie volgende berichtje. Groetjes voor iedereen, doei doei

• 22 Januari 2014 - 12:19

Danielle:

Klinkt goed allemaal!!! En wat leuk om nog een keer nieuwjaar te vieren. Hier gaat alles prima.
    Mooi die fotos van die grotten!
    Groetjes en kus van ons

• 22 Januari 2014 - 14:04

Jaap Versteeg:

Wat een avonturen! Zo te lezen hebben jullie het goed naar de zin. Hier wordt het kouder nu .
    Veel plezier verder en alvast een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes,
    Jaap en Hanneke

• 23 Januari 2014 - 09:12

Mattie:

Hee,
    Zo te lezen ook een mooie reis.
    Veel natuur. De grotten zijn zeker mooi.
    Ik denk dat jullie een beetje dezelfde temperatuur hebben als wij toe.
    Ik vindt die markten ook altijd super.
    Ben benieuwd Nasr het volgende verslag.

Groetjes Mat en Eric.