Rust in Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu Rust in Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

Rust in Sanur

Door: janenlenie

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

28 Januari 2012 | Indonesië, Sanur

We zitten nu al een paar dagen in Sanur. Het weer is hier weer geweldig. We zitten in hotel Respati een kleinschalig hotel vlak aan het strand. Als we het hotel aan de voorkant verlaten zitten we gelijk vlak bij het centrum. We hebben hier een paar fietsen gehuurd, zodat we er elke morgen op uit trekken. Na een koffiestop keren we weer terug naar het hotel en 's middags zitten we aan het strand of bij het zwembad. We eten iedere avond heel lekker in allerlei verschillende tentjes. We hopen dat het weer het nog even zo vol houdt, dan houden wij het hier ook wel uit. We vertrekken weer volgende week woensdag en zijn donderdagmorgen weer op Schiphol.
Spoedig weer tot ziens.
Raquel, we zijn benieuwd hoe het bij kruimeltje was en succes bij de gymwedstrijd.

• 28 Januari 2012 - 17:16

Daan,raquel En Remy:

Raquel is vierde geworden met haar club(van de 11). Kruimeltje was geweldig. Nienke en raquel hebben het erg leuk gevonden. Was weer een lange dag vandaag in oostkapelle maar de moeite waard. Hopen dat het weer goed blijft. Dan zien we jullie alweer snel....we missen jullie.
    kus van ons

• 29 Januari 2012 - 18:29

Janny:

wat ziet het allemaal mooi uit,prachtig dat hotel en zwembad.
    maar het schiet voor jullie ook weer op, geniet nog en tot.................
    groetjes janny

• 31 Januari 2012 - 19:45

Cobie.:

Lenie, Jan, Jeanet en Leen,
    Morgen een hele goeie terugreis! Een dik vest hebben je wel nodig als je op Schiphol aankomen! Het is hier behoorlijk koud en er wordt al aan schaatsen gedacht in het Noorden.
    Tot ziens in Nederland. Groetjes van Jos en Cobie.

• 01 Februari 2012 - 16:26

Mattie:

Hee,

Ook voor jullie zit het er weer op.
    Ik mis onze vakantie wel hoor.
    Het is hier bere koud.
    Ergens wilde ik wel naar huis.
    Maar nu denk ik wel eens van oh zat uik nog maar daar.