De eerste dag zit er op - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu De eerste dag zit er op - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Jan en Lenie Ven - WaarBenJij.nu

De eerste dag zit er op

Door: janenlenie

Blijf op de hoogte en volg Jan en Lenie

11 Januari 2012 | Indonesië, Bandung

Vandaag de eerste volle dag, gelijk een druk programma. Vanochtend om 06.30 uur opgestaan en om 07.00 vertrokken. De eerste stop was bij het presidentieel paleis en nationaal monument. Vervolgens in de bus naar de oude haven, hele mooie schoeners. De mensen moeten daar nog veel sjouwwerk verrichten. Via het mini Indonesia openluchtmuseum weer de bus in voor een bezoek aan hele mooie botanische tuinen in Bogor, we hadden een hele leuke gids. Helaas ging het regenen, dus de paraplu op. Met z,n allen de lunch gebruikt. Je kunt het je niet voorstellen maar de buschauffeur verdient maar 80 euro per maand dus fooien zijn heel belangrijk. We hebben een prettig reisgezelschap.
De reisleidster is ook heel leuk. De middagtocht met de bus was heel mooi, door mooie theeplantages en rijstvelden.We waren weer pas om half 7 in het hotel, eerst gedoucht en zometeen uit eten. Morgen naar een muziekschooltje.
Van de aardbeving in Sumatra hebben we hier niets gemerkt.
Een knuffel voor iedereen en een speciale voor onze kleine prinses Raquel.

• 11 Januari 2012 - 19:11

Cobie G.:

Hallo Allemaal, jammer van de regen, maar misschien hebben julie toch nog mooie foto's kunnen maken.
    Die botanische tuinen zullen wel erg mooi geweest zijn. Jullie slapen vannacht wel goed denk ik na zo'n lange dag!
    Hopelijk morgen geen regen!
    Groetjes van Jos en Cobie.

• 12 Januari 2012 - 11:57

Danielle:

Gelukkig dat jullie leuk reisgezelschap hebben en een leuke groep! Hier alles prima.

kus daan